Mikołaj Duh-Imbor z gdańskiego salonu Harley-Davidson zdobył tytuł Technician of the Year 2024

Informacja prasowa.

W skrócie
  • Polak zwycięża w konkursie TOTY
  • Mikołaj Duh-Imbor został najlepszym mechanikiem Harley-Davidson na świecie
  • Brawo, brawo, brawo!

Mikołaj Duh-Imbor z salonu Harley-Davidson w Gdańsku został zwycięzcą konkursu Technician of the Year w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) organizowanego przez Harley-Davidson. Wyjątkowe umiejętności Mikołaja, jego wiedza techniczna i zaangażowanie w dostarczanie usług na najwyższym poziomie przyniosły mu to prestiżowe wyróżnienie, prezentujące ducha doskonałości, który definiuje globalną sieć dealerską Harley-Davidson.

Konkurs Technician of the Year wyróżnia najlepszych z najlepszych spośród techników szkolonych w ramach fabrycznego programu Harley-Davidson University, którzy odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu, że motocykle klientów H-D będą jeździć jak marzenie. Przez kilka miesięcy uczestnicy konkursu stawiali czoła rygorystycznym wyzwaniom mającym na celu sprawdzenie ich wiedzy technicznej, umiejętności diagnostycznych i zaangażowania w zadowolenie klienta.

Mikołaj wyróżniał się nie tylko niezrównaną biegłością mechaniczną, ale także pasją do marki Harley-Davidson i chęcią do zapewniania motocyklistom wyjątkowych doświadczeń. Pracując w salonie Harley-Davidson w Gdańsku, Mikołaj stał się zaufaną postacią lokalnej społeczności motocyklowej i inspiracją dla swoich kolegów w całym regionie EMEA. „Technicy tacy jak Mikołaj są kręgosłupem naszej marki” — powiedział Kolja Rebstock,
wiceprezes regionalny Harley-Davidson na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. „Jego wybitne osiągnięcie odzwierciedla niesamowity talent, poświęcenie i wiedzę specjalistyczną w naszej sieci dealerskiej. Zwycięstwo Mikołaja jest dowodem wyjątkowej obsługi, jakiej oczekują posiadacze motocykli Harley-Davidson”.

Najważniejsze informacje:

  1. Polak zwycięża w corocznym konkursie organizowanym przez Harley-Davidson dla mechaników.
  2. Mikołaj Duh-Imbor pracuje w salonie HD w Gdańsku.
  3. W finale rywalizowało 5 zawodników. Mikołaj jako jedyny ukończył wszystkie zadania przed czasem.

Obejrzyj również:

Rywalizacja Technician of the Year

TOTY to coroczny konkurs organizowany przez Harley-Davidson dla mechaników pracujących w serwisach salonów dealerskich H-D. Konkurs miał 5 etapów na przestrzeni roku – od quizów sprawdzających wiedzę, opowiedzenia na wideo o implementacji standardów H-D przy współpracy działu serwisu z pozostałymi działami, po zadania w wirtualnym symulatorze i finał na żywo w centrum Harley-Davidson University w Bonn. W rywalizacji wzięli udział mechanicy z całego regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) – konkurs otwarty dla chętnych, niezależnie od już zdobytego przez nich wykształcenia na HDU. Do ścisłego finału zakwalifikowało się 5-ciu techników, po jednej osobie z UK, Francji, Hiszpanii, Norwegii i Polski. W finale, oprócz rozwikłania skomplikowanych problemów technicznych (diagnostyka i naprawy mechaniczne), największym wyzwaniem była ilość zadań, która z założenia była niemożliwa do wykonania w założonym czasie, aby również sprawdzić organizację pracy i umiejętność takiego priorytetowania zadań, żeby je jak najlepiej ukończyć. Mikołaj, jako jedyny, ukończył zadania przed czasem.

Kilka słów od Mikołaja

  • Skąd pomysł?
    Pracuję w Harley-Davidson Gdańsk od 7 lat, praktycznie co roku jeżdżę na zagraniczne szkolenia do centrum szkoleniowego Harley-Davidson University dla mechaników. Osiągnąłem poziom Master Technician, najwyższy w hierarchii zawodowej. Kiedy zobaczyłem na platformie szkoleniowej, że rusza taki konkurs, było to dla mnie naturalne kolejne wyzwanie i okazja do sprawdzenia swojej wiedzy i doświadczenia.
  • Reakcja na wygraną
    Powiem szczerze, zakręciła mi się niejedna łezka w oku. Tę nagrodę traktuję bardzo osobiście, bo jest efektem wielu lat ciężkiej pracy, edukacji i ciągłego dążenia do bycia jak najlepszym. To że, podczas finału konkursu obserwował nas Dyrektor Harley-Davidson na region EMEA i z jego rąk otrzymałem trofeum jeszcze bardziej dodaje wyjątkowości całemu wydarzeniu.
  • Filozofia
    Szczerze uważam, że motocykle Harley-Davidson są wyjątkowe. Żeby tak samo uważali ich właściciele, żeby mogły być dla nich spełnieniem marzeń a nie tylko pojazdami, muszą być utrzymane w idealnym stanie technicznym. Tutaj jest rola serwisu, bo nie chodzi o to, żeby tylko sprzedać motocykl, ale o to, żeby właściciel chciał na niego wsiadać, chciał na nim jeździć, żeby mógł się na nim czuć wyjątkowo, cieszyć się jazdą i żeby nie musiał zastanawiać się czy wszystko w nim jest sprawne a w razie awarii, czy warto zaufać autoryzowanemu serwisowi. Od zawsze moim celem było, żeby wykonywać moją pracę tak, aby móc być z niej dumnym i dołożyć w ten sposób swoją cegiełkę do podtrzymania legendy H-D. Ogromne zaufanie, jakim obdarzają mnie nasi klienci powierzając mi swoje „oczka w głowie” jest dla mnie dowodem na to, że idę w dobrym kierunku i setki godzin poświęcone na szkolenia i poszerzanie swojej wiedzy nie idą na marne.
  • Inspiracje
    Zawsze wielką inspiracją była dla mnie kultura customizacji ale niestety – kompletnie nie jestem artystą. Skupiam się więc na innym aspekcie, który jest często pomijany – skoro personalizujemy motocykle Harley pod kątem estetycznym, żeby jak najlepiej nam pasowały wizualnie, czemu nie robić tego samego z tym, jak jeżdżą? W końcu to o to chodzi, o jazdę na tych motocyklach. W związku z tym kilka lat temu zacząłem rozwijać się w kierunku „personalizacji motocykli pod kątem osiągów i charakterystyki pracy silnika” – słowem – tuningu. Nie chodzi o to, żeby robić z nich ścigacze ale o to, żeby jak najlepiej komplementować styl jazdy użytkownika i jego potrzeby. Trochę ponad rok temu udało mi się oficjalnie ruszyć z działem Performance i w pełni poświęcić się temu zawodowo, choć zacząłem działać w tym kierunku już ładnych parę lat temu.
  • Co chciałbym jeszcze przekazać
    Praca w Harley-Davidson to nie tylko możliwości rozwoju zawodowego. Dzięki niej poznałem wiele osób z całego świata, które podzielają moją pasję i inspirują mnie każdego dnia. To też sposób na spełnianie marzeń – w tym roku miałem zaszczyt odwiedzić siedzibę firmy w Milwaukee, zwiedzić muzeum H-D czy uścisnąć dłoń legendarnego Williego G – również w ramach mojej pracy, dzięki dostaniu się do finału innego konkursu organizowanego dla pracowników salonów dealerskich. Niewiele miejsc pracy daje tak duże możliwości.

Harley-Davidson składa gratulacje Mikołajowi i podziękowania wszystkim technikom z sieci dealerskiej H-D EMEA, którzy wzięli udział w konkursie. Ich poświęcenie i fachowa wiedza gwarantują, że każdy motocykl Harley-Davidson zapewni osiągi i niezawodność, które składają się na zaufanie kierowców.

Kilka słów od Mariusza Zięby, szefa salonu Harley-Davidson Gdańsk

Jako salon Harley-Davidson Gdańsk jesteśmy dumni ze zwycięstwa naszego kolegi Mikołaja. Od samego początku rywalizacji mocno trzymaliśmy kciuki za jego wygraną. Na każdym kolejnym etapie rywalizacji wspieraliśmy Mikołaja w jego drodze do zwycięstwa. Marka Harley-Davidson daje niesamowite możliwości rozwoju osobistego swoim pracownikom. Rozbudowany system szkoleniowy w Harley-Davidson University jest jednym z najlepszych w branży. Pracownicy Harley-Davidson Gdańsk stale podnoszą swoje kwalifikacje uczestnicząc w profesjonalnych szkoleniach zarówno wyjazdowych jak i online. Inwestując w każdego pracownika poprawiamy jakość naszych usług co przekłada się na zadowolenie naszych klientów.

Inne publikacje na ten temat:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button